my life

 
*HE IS MY SOUL*
 
Hai . saya syafiqah razali. well . dh lame tak update post :) *bajet ade org bace. takpe . hanya kepuasan hati. the first thing is. now , we had ON FEBRUARY :) sekejab je kan . ak pon dh sebulan kerja . best dan aku happy di sini. he he he :p

WELL WELL WELL. satu perkara yang aku paling tak suke skrg nie ialah . aku makin gemok dan gemok . satu kejadian yg di benci oleh perempuan dan lelaki . haha . teruk teruk . nok wat gane. redha je lha yer.nak kurus . macam2 dlm fikiran nok wat. nok g jogging lha . nok makan sekali sehari lha . tu lha ni lha . tapi hampehh u. malas yang amat. 

dan di sini . suka cita memaklumkan . aku akan buat tak tahu dan pada masa yg same cuba kurangkan makan nasi. ngeh2 . wish me luck k ;)
 



they are my precious . i do i love them . and they are my life. ika syg umie abah . kakak syg adik . 
* jgn nakal nakal dik :) *

(: like kalau suka..love u dear :)

No comments:

Post a Comment